Zorgcentra de Betuwe

Zorgcentrum de Betuwe wilde hun vrijwilligers en medewerkers in het zonnetje zetten met een heerlijke verwendag. Ze vroegen ons leuke en leerzame stylingsessies te organiseren. Het werd een hele leuke en leerzame stylingdag met verschillende workshhops. De reacties zijn heel enthousiast van alle deelnemers.

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

Bekijk alle 553 beoordelingen

Wij werken met trots voor