Klanten beoordelingen

Totaalscore:
9.6
Gebaseerd op 553 beoordelingen
Beoordelingen zijn geschreven door onze klanten na de stylingadviezen
Alle beoordeling worden getoond

Filter beoordelingen

  • “Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

    Naam: Cindre Fiscalini Leeftijd: 41 Woonplaats: Houten Beroep: Leerkracht en ondernemer Datum: 19 mei 2026
    10.0
    “Ik heb afgelopen week een heerlijke totale make-over mogen ontvangen van Akke Marije. Bij aankomst werd ik al direct vriendelijk ontvangen. Met een kopje thee en een cakeje werd het programma van de dag doorgenomen en werden mijn wensen besproken. Vervolgens gingen we direct aan de slag met een kleurenanalyse. Dit werd direct doorgegeven aan de visagist, zodat ook zij hier alvast de juiste kleuren bij kon zoeken. Toen de kleurenanalyse helemaal afgerond was, werd ik doorgeschoven naar de visagist. Zij heeft met alle geduld en expertise uitgelegd waarmee ik moest beginnen, hoe ik kleuren aan moest brengen én welke kleuren goed bij mij passen. Daarna door naar de kapper. Dit was lastig, want ik had echt geen idee wat ik wilde. Er waren zoveel mogelijkheden dat ik even door de bomen het bos niet meer zag. Dit werd echter heel goed opgepakt en samen met Akke Marije en de kapper zijn we uiteindelijk tot een goed besluit gekomen! Er werd heel fijn met mij meegedacht. Daarna kreeg ik een heerlijk vers gemaakt broodje en kon ik even alleen eten. Heel fijn, zo kon ik zelf af en toe in de spiegel mijn nieuwe look bewonderen, alles even laten bezinken en wat nieuwsgierige mensen thuis op de hoogte brengen van wat er tot dan toe allemaal gedaan was. Daarna ben ik met Akke Marije de stad ingedoken. Wat is dat genieten zeg!!!! Ik ben een hokje ingedoken en de ene na de andere fantastische set werd binnengebracht! Direct afgemaakt met schoenen, sieraden, gewoon een complete set! Ik heb uiteindelijk meerdere sets gekocht, waar ik super blij mee ben! Akke Marije zelf en haar team zijn erg professioneel en weten overduidelijk waar ze het over hebben. Dit is een echte aanrader als je gewoon jezelf eens een dag wilt laten verwennen. Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”
  • “Ik voel mij een stuk zelfverzekerder. Het heeft mij kennis opgeleverd wat beter bij mij past”

    Naam: Sandy Truijens Leeftijd: 48 Woonplaats: Amsterdam Beroep: Juridisch secretaresse Datum: 28 april 2026
    10.0
    “Met veel spanning ging ik naar Akke-Marije voor een leuke dag.  De dag heb ik als zeer positief ervaren. Ik werd heel vriendelijk ontvangen en het voelde gelijk goed. Zowel door Akke-Marije zelf als de visagiste en de kapster. Allemaal zeer leuke dames. We begonnen met een praatje en de dag werd uitgelegd. Eerst de visagie en daarna de kapster. Schrok even van mijn donkere haar maar naarmate de dag vorderde kwam alles samen. De kleuren, de kleding, de make-up en mijn nieuwe haar. Het shoppen met Akke-Marije vond ik leuk, omdat ik wel nieuwe inzichten heb gekregen waar ik mee aan de slag kan. Ik vind de aanpak zeer persoonlijk en er wordt goed naar je gekeken en geluisterd. Het heeft mij kennis opgeleverd qua kleurgebruik in mijn kleding en wat ik wel en beter niet aan kan trekken alsook durven stappen uit mijn comfortzone. Ik voel mij een stuk zelfverzekerder nu ik weet wat wel en niet kan. Ik kan het zeker iedereen aangeraden het was een superleuke dag!”
  • “Een bijzondere dag en heb enorm genoten van alles!”

    Naam: Lenie Atema Leeftijd: 75 Woonplaats: Den Haag Beroep: Gepensioneerd Datum: 15 april 2026
    10.0
    "Het was een lange dag, maar ik heb enorm genoten van alles! Samen deze bijzondere dag mogen beleven. Hebben plezier gehad en veel opgestoken van de make-up en kleuren- en stylingkeuzes. Bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere lunch"
  • “Ik kreeg inzicht wat voor mij een positief effect heeft en wat ik wel niet kan hebben. Een aanrader!”

    Naam: Suzanne van de Velde Leeftijd: 35 Woonplaats: Zwolle Beroep: Interieurontwerpster Datum: 10 april 2026
    10.0
    “Ik vond het een hele leuke dag! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen, tegen het einde van de dag raakte mijn hoofd wel een beetje verzadigd - maar gelukkig kan ik alles teruglezen. Top! De aanpak was heel prettig: Eerst elkaar even leren kennen, vragen stellen en veel vertellen. Bij de visagie kreeg ik duidelijke uitleg, zowel mondeling als op papier. Dat is heel fijn om het thuis terug te kunnen lezen. Ik vind jullie aanpak professioneel, ik had vertrouwen in ieders expertise. Dat gaf mij het vertrouwen om het helemaal aan jullie over te laten! Ik heb meer inzicht gekregen in welke kleuren voor mij een positief effect hebben, en welke pasvormen/dessins ik wel of niet kan hebben. En ik weet nu waar ik op moet letten bij het kiezen van make-up, ook heel fijn! Een aanrader!”
  • “Het tijdperk va een grijze muis is voorbij! Het was een dag met een gouden randje en een dikke 10+ “

    Naam: Marjon Glasbergen Leeftijd: 60 Woonplaats: Zoetermeer Beroep: DBC keyuser in HAGA Ziekenhuis Datum: 22 maart 2026
    10.0
    "De dag begon om 09.00 uur met koffie en uitleg hoe de dag zou verlopen. In het begin was ik gespannen, maar naar mate de dag vorderde werd ik steeds meer zelfverzekerder. Akke Marije, visagist en kapper zijn zeer professioneel en hadden zich verdiept in de persoon. Iedereen stelde mij op mijn gemak. Hun aanpak is rustig, professioneel en zeer creatief. Deze dag heeft mij een mooi kapsel, make-up en nieuwe kleding opgeleverd. Tevens veel informatie wat ik in de praktijk kan brengen (bijv: hoe met make-up om te gaan, waar op te letten  met kleding kopen, welke stoffen , kleur, model). Het tijdperk va een grijze muis is voorbij. Ik zou een dag met Akke Marije en haar team zeker aanraden. Het was een dag met een gouden randje en een dikke 10+ "
  • “Een look waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben, maar die echt bij mij past!”

    Naam: Milou Tholen Leeftijd: 34 Woonplaats: Amersfoort Beroep: Stafmedewerker Kwaliteit van Zorg & Patiëntveiligheid Datum: 26 februari 2026
    10.0
    "Voor de stylingdag had ik een beetje gezonde zenuwen, maar dat was echt niet nodig. Ik kijk terug op een enorm fijne dag, met een hele open sfeer. Het hele team had zich goed voorbereid en tegelijkertijd was er ook veel afstemming wat ik er van bepaalde keuzes vond en wat bij mij zou passen, dat was echt heel fijn. De dag begon al met een fijne kennismaking met Akke Marije onder het genot van thee en wat lekkers. Ze checkte nog even of ze alles juist had geïnterpreteerd uit de intake-vragenlijsten en vertelde hoe de dag eruit zou zien. Daarna was het tijd voor de make-up door Rianne, wat een kennis van zaken en wat een fijne, rustige vrouw! Rianne legde alles heel duidelijk uit, ik kon al mijn vragen stellen, ze overlegde over mijn wensen en daarna kreeg ik tips tijdens mezelf opmaken. Voor iemand als ik die het vaak houdt bij mascara en oogpotlood, was het heel fijn dat ik die tips én een lijstje van de gebruikte producten ook mee naar huis kreeg! Met hele mooie natuurlijke make-up was het tijd voor kapper Hester, ook al zo'n enthousiaste vakvrouw! Ze liet me foto's van kapsels zien, die bij mij zouden passen en overlegde over alle keuzes daarin. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Na de heerlijke lunch was het tijd voor persoonlijk styling-advies. Met die theorie in het achterhoofd, nam Akke-Marije me mee naar de stad voor een personal-shoppingsessie met kleding die echt bij me past, maar waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben. Een van de leukste dingen was dat Akke Marije me ook gewoon heel veel heeft geleerd van gebruik van bepaalde materialen, pasvormen, kleuren en accessoires, daar ga ik mijn hele leven wat aan hebben! Tot slot, ik heb al mijn vriendinnen dit al aangeraden, zo'n topteam, zo'n persoonlijke aanpak en altijd aansluiten op je eigen wensen"
  • “Ik zag een hele nieuwe versie van mezelf en dat maakte me ontzettend blij! Ik gun iedereen zo’n ervaring”

    Naam: Saskia Dingber Leeftijd: 59 Woonplaats: Amsterdam Beroep: Business controller bij Gemeente Datum: 2 december 2025
    10.0
    “Afgelopen vrijdag 14 november 2025 had ik mijn make-over dag bij Akke Marije. Ik had deze make-over al enkele maanden van tevoren gepland en keek er enorm naar uit. Ik had mezelf deze dag cadeau gedaan, na een drukke en rumoerige periode. Vorig jaar had ik samen met een vriendin een kleurenstyling gedaan bij Akke Marije Styling. Dat was zo leuk en leerzaam; je leert anders naar kleuren te kijken en kiest niet alleen zwart of wit omdat het overal bij past. Toen al had ik besloten dat ik later een make-over zou doen. Vrijdagochtend werd ik hartelijk ontvangen door Akke Marije in haar prachtige salon. Ze is zo’n lieve en betrokken gastvrouw. Tijdens een kopje thee nam ze de dag met mij door, en alles verliep precies zoals gepland, in een ontspannen sfeer. Het viel me op dat ze zich goed had verdiept in mijn persoonlijkheid. Ik vertelde dat ik hoopte een nieuwe versie van mezelf te ontdekken, en tipje van de sluier… dat is zeker gelukt! Als eerste was de visagie aan de beurt bij Rianne. Ze heeft mij prachtig opgemaakt en gaf mij veel handige tips. Zelf gebruik ik bijna nooit foundation of blush, maar nu zag ik meteen hoe dit mijn vermoeide blik kan opfrissen. Dankzij Rianne weet ik nu hoe ik met de juiste techniek een frisse uitstraling kan creëren. Daarna was het tijd voor mijn haar bij Hester. Ik gaf aan dat mijn haar vaak pluist en lastig in model blijft. Hester liet verschillende kapsels zien, en grappig genoeg kwamen deze overeen met de stijlen op mijn Pinterest-pagina. Het resultaat was fantastisch; ik was erg blij met het model en hoe goed het zat. Ik zag een hele nieuwe versie van mezelf en dat maakte me ontzettend blij. Na een heerlijke lunch was het tijd voor stylingadvies bij Akke Marije. Ze gaf advies op basis van mijn figuur, kleuren en kledingstijl. Vervolgens gingen we naar Amersfoort voor personal shopping. Ook tijdens de rit gaf ze handige tips over kleding en lengte, en de personal shopping zelf was echt de kers op de taart. Ik paste veel leuke items die perfect bij mijn stijl en kleur passen. Uiteindelijk koos ik twee prachtige sets die ik ook onderling kan combineren. Akke Marije gaf daarbij ook haar advies. Deze dag voelde voor mij echt als een cadeau. Ik werd volledig ontzorgd en kreeg goede advies over make-up, kapsels, kledingstijlen en kleuren. Hier ga ik zeker mee aan de slag en het helpt mij om veel bewuster kleding te kopen en te kijken naar kleur en stijl.  Ik gun iedereen zo’n ervaring! Dank je wel Akke Marije, Rianne en Hester! Dikke knuffel, Saskia Dingber”
  • “Ik voel mij nu veel zekerder in mijn kledingkeuze en heb een frisse en zelfverzekerde uitstraling”

    Naam: Edwin Voermans Leeftijd: 54 Woonplaats: Utrecht Beroep: Pre-sales in de IT Datum: 2 november 2025
    10.0
    "Akke Marije is echt een personal shopper om blij van te worden. Deze dag hebben we samen een kleurtest gedaan om te ontdekken welke kleuren het beste bij mij passen. Dit was bijzonder waardevol en maakt het uitzoeken van kleding stukken makkelijker dan ooit tevoren. Dankzij haar deskundigheid hoef ik nu niet meer te twijfelen over welke kleuren mijn garderobe echt versterken. Ook heeft Akke Marije me geholpen met een nieuw kapsel dat perfect bij me past. Ik ben er erg blij mee; het geeft me een frisse, zelfverzekerde uitstraling. Daarna zijn we gaan shoppen in Almere en daar heb ik een aantal fantastische kledingstukken gevonden. Kleding die ik nu wekelijks met plezier draag. De dag samen met Akke Marije was simpelweg heel leuk. Haar tips en adviezen vond ik ontzettend waardevol. Wat ik vooral fijn vind aan shoppen met haar, is dat ze een duidelijke mening heeft over wat wel en niet goed staat. Vaak weet je dat zelf niet goed te benoemen, maar zij brengt het helder en objectief naar voren. Dat maakt het shoppen niet alleen plezierig, maar ook efficiënt. Dankzij Akke Marije voel ik me nu veel zekerder in mijn kledingkeuze en ben ik blij dat ik deze persoonlijke stylingervaring heb gehad"  
  • “Ik hoor sindsdien eigenlijk dagelijks: wat zie je er leuk uit!”

    Naam: Mirjam ter Stege Leeftijd: 46 Woonplaats: Amsterdam Beroep: Doktersassistente Datum: 25 oktober 2025
    10.0
    “Ik heb een heerlijke dag gehad, waarvoor nogmaals mijn dank. Een hele dag vol lieve aandacht voor mij heeft me goed gedaan. Iedereen was goed voorbereid middels de voorinformatie. Dat gaf me vertrouwen. Het shoppen was heerlijk, ik hoefde alleen maar te passen , super relaxt! En fijne tips daaruit meegenomen naar huis. Heel helpend toen ik de zomer en winterkleding ging wisselen.. er kon heel wat weg. Dat geeft rust en overzicht. Heerlijk! Het thuisfront was erg enthousiast ! En ik hoor sindsdien eigenlijk dagelijks: wat zie je er leuk uit! Zo leuk, word er echt blij van. Nogmaals super bedankt voor deze geweldige quality time dag. Ik heb er ontzettend van genoten!”
  • “Wat een uitkomst, fantastische kleding die mij super goed zit en volledig valt te combineren. Wat was ik verrast!”

    Naam: Amanda Brenkman Leeftijd: 39 Woonplaats: Ede Beroep: Creative Life Designer Datum: 17 september 2025
    10.0
    "De make over dag begon in de make-over salon die een hele nette en professionele uitstraling heeft. Het lekkers voor bij de koffie stond al klaar en een persoonlijk gesprek volgde n.a.v. de vragenlijst die ik had ingevuld. Akke Marije was goed op de hoogte van mijn input en keek met een professioneel oog en deskundigheid naar mij als persoon. De kleuren test startte, waarin duidelijk zichtbaar werd welke kleuren en tinten het beste passen bij mij. De make up dame arriveerde en ook hierin werden de kleuren die mij het beste paste goed op mij afgestemd. Wat gemakkelijk tips en tricks werden uitgelegd evenals een uitgebreide omschrijving van producten en wat naslagwerk wat gemakkelijk nagelezen kon worden.Nu nog het haar. Akke Marije had was voorwerk gedaan qua opties en looks die mij goed zouden passen. Een kleine aanpassen i.v.m. de kwaliteit van mijn haar, en daar ging de schaar. Niet bang voor een goed knip en daadwerkelijk een nieuwe look. Ik werd er heel erg vrolijk van en er werd ook gelet op de tijd die ik zelf per dag zou kunnen besteden om te stylen. Nu verder met de kleuren, want mijn haar was wat aangepast met high - en low lights. Check, en nu mijn type figuur. Er werd mij verteld welke type kledingstukken en afwerkingen goed zouden staan en wat het met mijn lichaam en voorkomen of eerste indruk zou doen. Veel informatie vertelde Akke Marije mij, waar ik echt iets mee kon. Na een lekkere lunch nu de theorie in de praktijk brengen. Winkelen. In Amersfoort bezochten we een winkel waarvan ik in eerste oogopslag niet heel erg optimistisch van werd… Sterker nog, ik dacht hier gaan we noooooit slagen. Maar niet voor niets heb ik Akke Marije gevraagd mij te helpen. ’Trust the proces’, dacht ik nog. En wat een uitkomst, fantastische kleding die mij super goed zit en volledig valt te combineren. Wat was ik verrast. Mijn eigen stijl was altijd wel ‘ok’…, maar nu met de kleuren keuze, type afwerking en manier van dragen heb ik in lang tijd weer broeken kunnen en durven aanschaffen. Wat deze make over mij heeft opgeleverd is dat ik mij nog veel meer zelfverzekerd voel. Ik draag de kleding, make up en haar nu met een fijn gevoel en voor mijn idee kleed ik mij nu naar mijn leeftijd en toch sexy/jong/hip. Het totale plaatje voelt chique en sophisticated, precies wat ik wil uitdragen. Ik heb de volledige make over gehad, en raad dit zeker aan iedereen aan. Het grappige is, dat je vaak zelf een smaak hebt waarvan jij denkt 'dat staat me wel'. Maar er is een verschil tussen wat je leuk vindt en wat jou als persoon extra laat stralen. Dit is de combinatie van zelfvertrouwen, kleuren en keuzes in kleding en make up. De tijd vloog voorbij, dus afrekenen en welgesteld naar huis. Wat een super leuke ervaring, fijne mensen met een persoonlijke aanpak en toch professioneel"  

Wij werken met trots voor