"Het tijdperk va een grijze muis is voorbij! Het was een dag met een gouden randje en een dikke 10+ "
“De dag begon om 09.00 uur met koffie en uitleg hoe de dag zou verlopen. In het begin was ik gespannen, maar naar mate de dag vorderde werd ik steeds meer zelfverzekerder. Akke Marije, visagist en kapper zijn zeer professioneel en hadden zich verdiept in de persoon. Iedereen stelde mij op mijn gemak. Hun aanpak is rustig, professioneel en zeer creatief. Deze dag heeft mij een mooi kapsel, make-up en nieuwe kleding opgeleverd. Tevens veel informatie wat ik in de praktijk kan brengen (bijv: hoe met make-up om te gaan, waar op te letten met kleding kopen, welke stoffen , kleur, model). Het tijdperk va een grijze muis is voorbij. Ik zou een dag met Akke Marije en haar team zeker aanraden. Het was een dag met een gouden randje en een dikke 10+ “