"Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”
“Ik heb afgelopen week een heerlijke totale make-over mogen ontvangen van Akke Marije. Bij aankomst werd ik al direct vriendelijk ontvangen. Met een kopje thee en een cakeje werd het programma van de dag doorgenomen en werden mijn wensen besproken. Vervolgens gingen we direct aan de slag met een kleurenanalyse. Dit werd direct doorgegeven aan de visagist, zodat ook zij hier alvast de juiste kleuren bij kon zoeken. Toen de kleurenanalyse helemaal afgerond was, werd ik doorgeschoven naar de visagist. Zij heeft met alle geduld en expertise uitgelegd waarmee ik moest beginnen, hoe ik kleuren aan moest brengen én welke kleuren goed bij mij passen. Daarna door naar de kapper. Dit was lastig, want ik had echt geen idee wat ik wilde. Er waren zoveel mogelijkheden dat ik even door de bomen het bos niet meer zag. Dit werd echter heel goed opgepakt en samen met Akke Marije en de kapper zijn we uiteindelijk tot een goed besluit gekomen! Er werd heel fijn met mij meegedacht. Daarna kreeg ik een heerlijk vers gemaakt broodje en kon ik even alleen eten. Heel fijn, zo kon ik zelf af en toe in de spiegel mijn nieuwe look bewonderen, alles even laten bezinken en wat nieuwsgierige mensen thuis op de hoogte brengen van wat er tot dan toe allemaal gedaan was. Daarna ben ik met Akke Marije de stad ingedoken. Wat is dat genieten zeg!!!! Ik ben een hokje ingedoken en de ene na de andere fantastische set werd binnengebracht! Direct afgemaakt met schoenen, sieraden, gewoon een complete set! Ik heb uiteindelijk meerdere sets gekocht, waar ik super blij mee ben! Akke Marije zelf en haar team zijn erg professioneel en weten overduidelijk waar ze het over hebben. Dit is een echte aanrader als je gewoon jezelf eens een dag wilt laten verwennen. Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”