'Ik voel mij 10 jaar jonger!'
‘Ik hoop aan het eind van de dag weer wat zelfvertrouwen te hebben en me weer gewoon een echte vrouw te voelen’
Zei Maaike in haar mail.
Maaike vroeg een tijdje terug mijn hulp voor de 2.0 versie van zichzelf.
Ze koos vaak voor basis en veilig.
Maaike voelde zich daar niet gelukkig mee en vond shoppen niet meer leuk.
Zonde toch?
Deze mooie dame verdiend beter.
Samen hebben we gekeken wie ze is en wat het beste bij haar past.
Kijk bij de keuze van kleding niet te veel naar anderen.
Wat bij de één leuk staat, kan bij de ander juist niet staan.
De juiste kleuren en stijl zetten jou in je kracht.
Het is een wisselwerking, je uitstraling voel je van binnen:
‘Het effect op mezelf is niet met woorden te beschrijven. Een terug in de tijd. Ik lijk en voel me 10 jaar jonger en heb veel meer energie gekregen! Het geluksgevoel is er weer en ik ben er dolgelukkig mee! Ik hou weer van mij! Wat een cadeau!’
Dit berichtje kreeg ik na afloop van Maaike.
Superleuk.
Hoe vind je haar look staan?
P.S. Ben je benieuwd naar een stijl die echt bij jou past? Vraag dan gratis naar de mogelijkheden en stuur mij een berichtje