Klanten beoordelingen

"mijn vriend zei: Wauw hartstikke gaaf!"

Naam: Quirina Leeftijd: 29 Woonplaats: Amsterdam
9.6

“He akke marije
De reacties waren hartstikke positief…mijn vriend zei: Wauw hartstikke gaaf…..zegt genoeg denk ik. Maar meer nog: Ik ben er zelf erg blij mee !!

Met vriendelijke groet,

Quirina, Amsterdam”

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

Bekijk alle 553 beoordelingen

Wij werken met trots voor