"Geweldige" stylingdag voor Nel

Na dat de dochter van Nel bij ons een inspirerende stylingdag heeft gehad, was ze helemaal enthousiast! Zo’n mooie dag wilde ze ook graag meemaken. Samen hebben we gekeken welke stijl goed voelt voor haar. Ze heeft de hele dag veel handige tips gekregen…Ze vindt het helemaal geweldig!

Vind jij het geslaagd? Laat het ons weten

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

Bekijk alle 553 beoordelingen

Wij werken met trots voor