Succesvolle styling dag gehad op Texel bij Jojomode.

Succesvolle styling dag gehad op Texel bij Jojomode. Een leuke en orginele manier om je nieuwe voorjaarscollectie aan je klanten te presenteren! Laat het voorjaar maar beginnen, op Texel zijn ze er klaar voor!

Vind jij het geslaagd? Laat het ons weten

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

Bekijk alle 553 beoordelingen

Wij werken met trots voor