Mooie bloemen van Emmy :)

Ik kreeg deze mooie bloemen van Emmy. Zij vroeg mij advies over haar kledingstijl. We zijn begonnen met een persoonlijke kennismaking en het doornemen van haar wensen. We hebben gekeken welke stijl goed voelt waarna ik voor haar op pad ben geweest voor personal shopping. Het resultaat was vele leuke combi’s…Ze was zo blij…Geweldig toch?!

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

See all 553 reviews

We proudly work for