"Positieve kijk" voor Carolien 

Carolien, moeder van een 4 jarige dochter heeft een nieuwe baan. Ze was toe aan een nieuwe look, hoe ze zich leuk en toch zakelijk kan kleden. Ze wordt niet niet blij van haar kledingstijl en koopt vaak kleding die ze daarna niet graag draagt. Samen hebben we gekeken wat goed voelt voor haar. “Een fantastische nieuwe look en een andere positieve kijk naar mijzelf, geweldig!”, vindt ze.

Vind jij het geslaagd? Laat het ons weten.

10.0

“Het is genieten zeg!!! Mocht je twijfelen: doe het gewoon! Je bent het waard!”

See all 553 reviews

We proudly work for